lördag 16 januari 2010

Dissen

Vilken känsla jag fick, har nog aldrig haft så bra
självkänsla som inatt/morse och det berodde
inte på alkoholen utan att jag sa precis det jag
tyckte. Gick jag för långt? Absolut inte, ibland
är man tvungen att tala klarspråk, för en del
hjälper det inte, kan inte förstå att man kan
vara så trögfattade. "Där är dörren".
Jag gillar verkligen inte tattare, jag hatar tattare.
Jag har ingen respekt för snyltare, bjuda kan
jag göra men när folk medvetet beter sig som
gräshoppor, flyttar runt som en zigenar karavan.
Bara utnyttja folk hela tiden, får man en varning
och sen gör tvärtom så får man ta konsekvenserna.

Och inte förstå att man ska gå, "varför, jag har ju
inte gjort något", jo det har du och jag har förklarat
flera gånger men du fattar ju inte och det spelar
ingen roll om det inte finns en anledning.
Jag bor här, då ska du respektera när jag säger att
du ska gå, hur kan det vara så jävla svårt att förstå?

Om man lånar ut 100kr till någon och aldrig ser
den personen igen, var det förmodligen värt det.
Om man säger vad man tycker, får som man vill,
då är det också värt det.

Skaffa ett jobb istället för att utnyttja andra, eller
stanna hemma.
---
Att det är mitt fel att folk har bråkat och blivit
ovänner suger ordentligt, fan så typiskt mig, att
det ska vara så jävla svårt hela tiden. Varför ska
skapa intriger som förstör relationer hela tiden.
---
Tack Adam!!!
A: "Vad har hänt med dig?
J: "Vaa, vaddå?"
A:"Du har blivit så liten, tränar du ingenting eller?"
J:"Nä, det har varit riktigt dåligt med det, länge."
A:"Ja, det märks, gör du inget annat än att supa längre?"
J:"mmm, det är väl så tyvärr!"

Than you det var riktigt motiverande, fan vad
jag är på att träna nu! Jag tittar ner och vad är det
jag ser? Inte kuken längre, det är magen som putar
ut, två stora valkar... Jag ser inte ens några blor-
ådror en på underarmarna längre. Jag tänker fan
inte se ut så här på beachen iallafall. En t-shirt
ska vara tight på axlarna inte magen.
Har man hittat ny träningspartner till shootofighting
och thaiboxningen också ska bli riktigt gott att
komma igång med det igen, motiverande, ångest-
dämpande, få utlopp för aggressioner på matten
istället för betongväggar. Längtar ordentligt
Sandra, ser verkligen fram emot ett gott "tränings-
samarbete".
Jag skiter i hur min hand känns nu.
Bara den jävla förkylningen går över...

Sen är ju jag så jävla trög i huvudet att jag
"passar" på och super ordentligt nu tills förkylningen
går över så tar jag det lite lugnar sen när jag
kommer igång med träning och diet.
Helt fel inställning, blir ju inte av med förkylningen
när man sätter ner immunförsvaret så mycket
pga. alkohol.
---
Ditt resultat tyder på en stark psykopatisk eller
narcissistisk personlighets störning.
Seriemördare nästa...

Dissa
Tattare
Snyltare
Trögfattade
och jag kan fortsätta hur länge som helst.
att behöva städa efter en riktig grisfest.
att det är en jävla massa revor och märken i golvet.
att inte kunna sova och ha ett sånt jävla bakrus.
Intriger som får folk att bli ovänner, och att
det är mitt fel är ännu värre.
Fett och förkylning
MIG

Hissa
Att säga vad man tycker
Att bli motiverad
Muskler
Fighting
Fit for summer
"Det är väl för fan inte dig jag bryr mig om, det
är ju Isabell, dig skiter jag fullständigt fan i om
du deckar i nåt dike och dör".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar